דְיֻוּתַםּ צְ'הַלַיַתָאם אַסְמי תֵגַ'ס תֵגַ'סְוינָאם אַהַם גַ'יוֹ 'סְמי וְיַוַסָאיוֹ 'סְמי סַתְתְוַםּ סַתְתְוַוַתָאם אַהַם
דְיֻוּתַם—הימורים; צְ'הַלַיַתָאם—מבין סוגי המרמה; אַסְמי—אני; תֵגַ'הּ—הזוהר; תֵגַ'סְוינָאם—בדברים הזוהרים; אַהַם—אני; גַ'יַהּ—ניצחון; אַסְמי—אני; וְיַוַסָאיַהּ—תעוזה או הרפתקה; אַסְמי—אני; סַתְתְוַם—חוזק; סַתְתְוַה-וַתָאם—בחזקים; אַהַם—אני.
תרגום
אני גם ההימור במִרמה והפאר במפואר. אני ניצחון, אני הרפתקה, ואני החוזק בחזק.
סוגיהם של הרמאים והנוכלים ביקום הוא רב. ומבין שיטות המרמה, נחשב ההימור לעליון, ולכן מייצג את קְרּישְׁנַּה. מאחר שקְרּישְׁנַּה הוא העליון, הרי שעורמתו עולה על זו של כל האחרים. כאשר הוא בוחר לרמות, אין רמאי ערום ממנו. גדולתו אינה חד צדדית לכן, אלא כוללת-כול. במנצחים הוא הניצחון. הוא הפאר במפואר. מבין החרוצים ובעלי היוזמה הוא הנמרץ ביותר. מן ההרפתקנים הוא הנועז ביותר, ומן החזקים הוא החזק. בשעה שקְרּישְׁנַּה שהה עלי אדמות, איש לא גבר עליו בכוחו. כבר בילדותו הוא הרים את גבעת גוֹוַרְדְהַנַה. אם כן, איש לא עולה עליו בעורמה, גם לא בפאר או בניצחון. גם איש לא נמרץ או חזק כמותו. הפרשן חסר המזל, שחפץ לרמות את קְרישְׁנַה ואת הציבור הרחב ולומר שישנו משהו גדול מקְרישְׁנַה, מרומה למעשה על ידי קְרישְׁנַה; הוא לא יכול ולא יוכל להבין את קְרישְׁנַה לעולם.