יוֹ 'נְתַהּ-סוּקְהוֹ 'נְתַר-אָרָאמַס תַתְהָאנְתַר-גְ'יוֹתיר אֵוַה יַהּ סַה יוֹגִי בְּרַהְמַה-נירְוָאנַּםּ בְּרַהְמַה-בְּהֻוּתוֹ 'דְהיגַצְ'צְ'הַתי
יַהּ—מי ש-; אַנְתַהּ-סוּקְהַהּ—מוצא את שמחתו בתוך עצמו; אַנְתַהּ-אָרָאמַהּ—מתענג באופן פעיל בתוך עצמו; תַתְהָא—כמו גם; אַנְתַהּ-גְ'יוֹתיהּ—מכוון מטרתו אל תוך עצמו; אֵוַה—אכן; יַהּ—מי ש-; סַהּ—הוא; יוֹגִי—יוגי; בְּרַהְמַה-נירְוָאנַּם—גאולה בעליון; בְּרַהְמַה-בְּהֻוּתַהּ—הגיע להגשמה עצמית; אַדְהיגַצְ'צְ'הַתי—משיג.
תרגום
מי שמוצא את שמחתו בתוך עצמו, שפועל ומתענג בתוך עצמו, ומכוון את מטרתו אל תוך עצמו — הוא היוגי המושלם. גאולתו בעליון, ובסופו של דבר יגיע לעליון.
מי שאינו מסוגל לחוות חדווה בתוכו, כיצד יוכל לנטוש פעילות חיצונית למען אושר מלאכותי? אושרו של אדם בן חורין הוא חוויה ממשית, ומשום כך הוא יכול לשבת חרישי בכל מקום ולהתענג על פעילות החיים בתוכו. אדם בן חורין שכזה אינו מתאווה עוד לאושר חומרי חיצוני. כשהוא מגיע לשלב זה, שיבתו הביתה לאלוהות היא ודאית.