סַה אֵוָאיַםּ מַיָא תֵא 'דְיַה יוֹגַהּ פְּרוֹקְתַהּ פּוּרָאתַנַהּ בְּהַקְתוֹ 'סי מֵא סַקְהָא צֵ'תי רַהַסְיַםּ הְי אֵתַד אוּתְתַמַם
סַהּ—אותו; אֵוַה—אכן; אַיַם—זה; מַיָא—על ידי; תֵא—לך; אַדְיַה—היום; יוֹגַהּ—מדע היוגה; פְּרוֹקְתַהּ—נאמר; פּוּרָאתַנַהּ—עתיק מאוד; בְּהַקְתַהּ—דָבֵק; אַסי—אתה; מֵא—שלי; סַקְהָא—ידיד; צַ'ה—ו-; איתי—לכן; רַהַסְיַם—מסתורין; הי—אכן; אֵתַת—זה; אוּתְתַמַם—נשגב.
תרגום
היום אני חושף לפניך מדע עתיק יומין זה, שדן ביחסים עם העליון. זאת משום שאתה דְבֵקי ורעי, ויכול משום כך להבין את רזיו הנשגבים.
האנשים נחלקים לשניים — דְבֵקים ולא דְבֵקים. האל בחר באַרְג'וּנַה לקבל את המדע החשוב הזה, כיוון שהיה דְבֵקו. לעומת זאת, לא דְבֵקים אינם מסוגלים להבין מדע רב מסתורין זה. הפרשנויות לספר ידע זה הן רבות — אחדות נעשו בידי דְבֵקים ואחדות בידי לא דְבֵקים. ביאוריהם של הדְבֵקים הם אמיתיים, אך של הלא דְבֵקים הם חסרי תועלת. אַרְג'וּנַה קיבל את שְׂרי קְרּישְׁנַּה כאל האישי העליון, וכל ביאור לגִיתָא שעוקב אחר דוגמתו הוא שירות אמיתי למדע חשוב זה. מכל מקום, הלא דְבֵקים אינם מקבלים את קְרּישְׁנַּה כפי שהוא; הם ממציאים רעיונות משלהם לגביו, ומטעים את ציבור הקוראים מנתיב הוראותיו. פסוק זה מהווה אזהרה מפני דרכים מטעות שכאלה. מי שמבקש לזכות במלוא התועלת שטמונה במדע החשוב של הבְּהַגַוַד-גִיתָא, צריך לנסות לעקוב אחר שושלת הוראה שתחילתה באַרְג'וּנַה.